Saturday 5 March 2011







            Hye guys...ermmm..cam menarik plak tgk haiwan yg dibuat dengan mulut nie....korang rase nak buat jugak tak...??...aku rase cam nk wat jugak tpi x tau bile nak wat...kan aku wat nti org ckp ntah ape2 bdak nie ngan mulut cam tue...hahahahaha...tpi menarik kan...aku mmg suke...:)...


           Kalu korang rase nak wat boleh jugak...mesti menarik kn..?..nak2 kalu wat ngan mulut sendiri...mesti kelakar dan cute...hehehehehe...cuba la wat kalu nak tau cam ne rupe nyer nanti...let`s try n hav fun...:)






geli plak tgk yg nie...
















i like it..!!!


yang nie mmg aku suke..nice n cute







          Korang teka la sendiri haiwan ape yg dibuat ngan mulut nie...nak bgtau kn tkut tercilap plak coz ade jugak yang aku macam konfius jer ape jenis haiwan yg nak dibuat ngan mulut nie...hehehe...


No comments:

Post a Comment