Saturday 4 June 2011

~~skodeng + merepek2~~

assalamualaikum w.b.t,salam sejahtera serta salam 1 malaysia saya ucapkan kpd sumer....

         alamak terbawa-bawa plak teks ucapan public speaking dlm blog nie...hahahaha...ermmm...dah agak berkurun2 x skodeng blog nie...waras ke x agi blog nie..??.baik ke x baik??..dh mandi ke belum??..dh mkn ke belum.?...hahahaha...nak wat camne skunk mmg busy yg teramat2 sgt....
mcm2 benda nak diuruskan...uruskan hal  rumah tangga la,uruskan kerja2 skolah,kerja2 seorg perempuan dan mcm2 lagi....tapi semua tue tetap x berkesudahan jugak...malahan menjadi semakin rutin dalam kehidupan seharianku...bak kata pepatah ``ilmu penjana bangsa berjaya``...kuikuikui...ntah hape2 ntah yg  aku merepek kat sini......kat sini aku just nak say hi hi bye bye jer...x de pe2 pon..jgn la terharu sgt yer....
       
         ok la,skodeng blog sendiri yg aku lakukan ari nie just nk skodeng2 jer camne keadaan blog aku dulu,kini dan selamanyer...anyway hav a good day 2 all...nti i skodeng lagi blog nie...w/pun blog nie hak milik sendiri....tatatititutu............:)

No comments:

Post a Comment